1_prensesannesii git canım bu tür şeyler aksatmaya gelmez ama sıkıntı stres yapma, neyi kafana çok takarsan o başına gelirmiş. Benimde kanamalarım olmuştu soğukkanlı birisi değilim normalde ama ailemde böyle şeyler gördüğüm için endişe etmedim, kanama alanım olmamasına rağmen hastane yatışı aldım, ne olur olmaz diye. Demek istediğim sürekli düşünme panik yapma ama en kısa zamanda muayene ol. İnşallah zamanı geldiginde bebeğini sağlıkla kucağına alırsın🙏❤️