kizcicek Arkadaşlar merhaba oğlum olacak ama isim konusu bende netleşmiyor anketteki isimler kulağınıza nasıl geliyor ya da var mı önereceğiniz isimler
ylnydgd kizcicek erdem bence çok güzel bir isim çok anlamlı. Ege de yanına çok güzel olmuş. Erdemden vazgeçmeyin bence adı gibi bir delikanlı olması dileğiyle 🙏
kizcicek ylnydgd teşekkür ederim. İlk oğlumun adı eren o yüzden erdem ismi hem uyum olarak hem anlam olarak sıcak hissettiriyor
doublemom35 kizcicek Erdem ege güzel. Bir oğlum var adı Ersagun Aktuğ, ikinci de erkek olursa Balamir Altuğ koymak istiyorum. 20 hafta bitti hala göstermedi cinsiyetini 😭
kubray9 Erdem Ege🩵 bu isimde bir öğrencim var hem çok akıllı hem de çok efendi bir çocuk. Biz de Kerem Ege koyacağız değişmezse ☺️