senaakck takip önerdi. 2 gune bir 3 kez kontrole gittim deger iyiydi evde cogunlukla yatıyorum uzanıyorum. Kahvalti falan hazirliyorum ama 5 10 dakikalik isler… Dus arasi gibi ayakta kalma surem enn fazla. Carsamba kontrolum var tekrar. Eger deger grne 35 uzeri gelirse sanırım biraz bu yatma isini esnetecek. Serklaj eger o onceki komtrollerde uzama olmasaydi yapacaktı. Bide 28 cikan gunde benim hafif bi kasılmam vardi. Belki oyle denk geldi. Rahim agzi cok esnek bi yapiymis bi gun 40 bi gun 20 olabildigi gibi, bi gun 20 diger gun 35 40 da cikabiliyormus. Mumkun olduğunca dinlenmek onemli olan. Baski hissi veya kasiklarda siddetki sanci oldugunda ihmal etme gel demisti doktorum senin de aklinda bulunsun