Selin_aydn023 Kızlar 7 haftalık hamileyim kalp atisi duyuldu normal fakat sol tarafıma ağrı girip girip çıkıyor bi batma hissi gibi oluyor bu normal mi
buketdeniz19 Selin_aydn023 çok normal canım ben 11 haftalık hamileyim bende bile hâlâ ağrıyor sol tarafına yat dizlerini karnına çekerek geçiyor o şekilde doktorum söylemişti
esrak07 Tutunma yerleşme ağrıları yaşıyorsunuz çok normal rahminiz genişliyor bazen regl gibi kasık batmaları da olacak ama bi kaç hafta sonra rahatlayacaksınız endişelenmeyin ❤️
esrak07 maviik net bir haftası yol tutunduktan sonra ilk tremester sonlarına doğru genelde rahatlanıyo kasık ağrısı yani 8. Haftalar ve sonrasına 10 11 12
dalyaluna35 Hamileligin boyunca maalesef ki bu agrilari yaşıyorsun kuzum rahim git gide büyüyor ilk haftalarda kasıklarda oluyor ileriki haftalarda kalcaya ve bacağa vurabiliyor rahim büyüdükçe agri olarak yansıyor korkma cok normal
aysblz Ay bende de aynı dert var korkuyorum sanki regl olacağım aynı ağrı sıcak su koysam geçecek gibi ama zarar verir diye ayaklarıma koyuyorum sadece