Hanımlar ablam epilepsi hastası 3 çocuğu var şuan 4. Ye hamile şuan 13 haftalık hamile ve yaklaşık 2 yıldır nöbet geçiriyordu doktor epilepsi dedi ve ilaç kullanıyor. İlacın ismi Netrolex 750 mg nöroloji doktoru ilacı bırakma sakın bırakırsan nöbet geçirebilirsin ve bebek oksijensiz kalabilir o yüzden en az risk taşıyan ilaç bu bunu kullanmaya devam edeceksin demiş. Ama geçen hafta kadın doğum doktoruna söylemiş bu ilacı kullanıyorum diye oda o zmn artık benlik birşey yok riskli gebelik bölüme yönlendirmiş ortada bebekte uzuv sorunları olabilir demiş. Bu yüzden çok stres yapıyor üzülüyor bnm yüzümden sıkıntılı doğarsa diyor . Bu durumda olan yada yaşayan varmı bilgisi olan yaza bilirmi??