twomam Kızlar bu 2. Gebeliğim. Daha tecrübeliyim 10 haftalığız cinsiyet vs belli değil ama biliyorsunuz bir sürü detay var ve her şey çok pahalı parça parça başlasak iyi olur diyorum zaten bu kez hevesim kıyafete değil daha çok kullanılacak eşyalara cinsiyet bilmesem de olur yaniii siz n’aptınız
sara29 twomam benimde ikinci gebeliğim beşik bebek arabası vs gibi büyük eşyalar olduğu için acele etmedim. 22.haftalarda başladım cinsiyetin kesinleşmesini bekledim. :) kıyafet, biberon, tarak seti, puset örtüsü, beşik korumalığı falan aldım..
_kbra__kbra_ twomam beim ilk gebeliğim bugun cinsiyet öğrenecem bir çorep alamdm daha ne alacagımıda bilmiyorum ama eşimle kaynanamda aksi çok kötü herşeye gereksiz o olmaz bu olmz
sirius8 twomam merhaba ben 21 haftalığım 2. Gebeliğim . Dün e bebeğe gidip eksik tüm alışverişimi gördüm , zaten ilk çocuktan kalan çok eşyamız da var ☺️ alışverişi tamamlamak bana kendimi güvende hissettiriyor rahatlıyorum valla birkaç tane almak istediğim şey kaldı sadece
aselesea twomam benimde ikinci gebelik evde büyük eşyalar var zaten ilk bebekte hep unisex renkler tercih etmiştik 20.haftadan sonra alışveriş yapmayı düşünüyorum açıkçası doğum yaza geldiği için çoğunlukla zıbın ve müslin giysilerle basliycam
mehtapp270297 Bende aynı şekildeyim ama birçok eşyam ilk gebeliğimden var herşeyimi almıştım kıyafet ve kendime pijama takımı falan alacağım onlar içinde erken olduğunu düşünüyorum bu üçüncü gebeliğim 5.5 ay önce 4. Aya gitmiş bebeğimi düşürdüm onun için biraz daha beklemek istiyorum
twomam mehtapp270297 ilk gebeliğimden hiçbir şeyi kullanmayı düşünmüyorum Bebek arabası Anne yanı Reflü yatağı Ateş ölçer Nebğlizatör gibi bir çok şey ama araştırmadayım
GokAnne Bende 2. Bekliyorum, birkaç takım aldım yeni giysin diye. Ona da isimli hastane çıkışı yaptıracağım eşitlik olsun😂 onun dışında kişisel şeyleri yenilenecek emzik biberon vs. 22 hafta olduk başlarım yavaştan
mehtapp270297 twomam anladım ben çok gerek duymuyorum açıkçası hepsi evde var ve zaten yeni gibi kullanan da diğer kardeşi olduğu için sıkıntı görmüyorum tekrar kullanmada tabii eski olan varsa falan gerek var yenisini almaya