31+0, karnım sertleşiyor sık sık toparlanıuor bir tarafı top gibi şişiyor iniyor. Doktor açıkladı tabi ama rahatsız edici bir his yine de. Gece karnımın altına destek yastık koysam da yattığımız tarafa devrildiğimiz için az da olsa, 3-4 saat sonra uyanıyorum karnım ağrıyarak. Oturur halde yatsam bu sefer de kalkınca belim ağrıyor 🥲🥲😁😁