Ovitrelle sonrası 19. Günüm ve progestan sonrası 14. Günüm adetim dört gün gecikti ve bu benim ikinci ovitrelle denemem. 2,5 senedir her ay test yaptığımda negatif gördüğüm için şimdi test yapmaya cesaret edemiyorum negatif çıkar diye korkuyorum. Hayal kırıklığı yaşamaktan yoruldum. Yok mu yüreklendirecek bi cesur yürek 🥺