alpanne3 Bu hastanede doğum yapan arkadaşlar hastane de doğumdan sonra hasta pedı vs verılıyor mu yoksa bız mı alıyoruz ılk bebegımın doğum yaptığım hastane kendı verıyordu herseyı medıpoldede öyle mı
hyena alpanne3 evet hemde çok rahat hastane peşlerine göre ben iç çamaşırı götürmedim onu kullandım 2 gün sonra azalmaya başlayınca kanama normal pede geçtim