Bensu1111111 Arkadaşlar, HSG sonrası regl gecikmesi yaşayan oldu mu? Ayrıca bu süreçte hamile kalanlar varsa, hangi belirtileri yaşadınız?
Tomris777 Ben 2 hafta önce yaptırdım canım inşallah bu ay olsun diye çok dua ediyorum ama buradan okuduklarıma göre ilk ay yada 2.3 ayda hamile kalınlar varmış