Merhaba hanımlar, şubat ortası gibi doğum yapacağım(sezaryen). gecelik almadım ancak bazı yerlerde sezaryen sonrası sık sık kanama kontrolü yapıldığını vs okudum. Bu doğru mu ? Gecelik de almalı mıyım yanıma sırf bu sebepten ? Pijama takımlarıyla zor mu oluyor ? Yoksa zaten sezaryen doğumda normal doğum kadar sık kontrol yapılmıyor mu ?