Meryyy çok sağol canım Allah sanada sağlıklı hayırlı evlat nasip etsin. Çok deyil ağrım biraz basinc gibi kramp gibi, yani kardnimi aşağısında sağ boşlukda var agrı oda sancı gibi deyilde sanki basılıyor gibi, birde bir soru sorucam normal dogummu ya sezeryanmi? Ben hic normag doguma yaklasamiyorum çok korkuyorum 🤦🏻♀️