Merhabalar çok zor hamilelik yaşıyorum gerçekten dayanacak gücüm kalmadı mide bunaltısı bi yandan 7/24 geçmiyor asla hiç bir şey fayda etmiyor kusma bi yandan agzmada sürekli tükürürm birikiyor çoğu yiyecekten tiksindim mide bulantısı bi yana halsizlik yorgunluk beni dahada bitirdi hiç bir şeye gücüm halim yok su içmeye bile kalkacak dermanım olmuyor her tarafim uyuşuk gibi dünyayla ilişkim kesidli ne evime bakabiliyorum ne çocuğama ne eşime herkesten uzaklaştim konuşmaya bile dermanım yok 12 haftalık oldu ama gücümde dermanımda mide bulantım ve bu halsizlik yorgunluk ne zaman bitecek 😢💙