Artık parol içmekte istemiyorum 34 hafta olcam parol içiyorum 2 3 saat geçer gibi oluyo sonra yine başlıyo ayağa kalktığımda başım zonkluyo uyuyorum uyanıyorum yine aynı bunun hiç bi çaresi yokmu? Salgına yakalanmıştım antibiyotikle falsn 10 günde anca ayağa kalkabildim tam iyileştim dedim sonra bi baş ağrısı kaldı üzerimde