Merhaba kızlar🩷 size birşey danışmak istiyorum devlet hastanesi takipliyim . 38 haftalık oldum ama bebeğim 1 hafta önden gidiyor doktorum normal doğuma uygun dedi yarın tekrar kontrolüm var sezeryan olmak istediğimi söylesem kabul eder mi ne tepki verir sonuçta devlet hastanesi olduğu için çekiniyorum söylemeye çok fazla ağırlaştım vajinam aşırı ağrıyor yüryemiyorım bir an önce doğurmak istiyorum Allah izini ile