kubbrraaa serpilkara sanko hastanesi necip deniz hoca çok memnunum çok güler yüzlü ve pozitif bir insan ben normalde tedirgin ve panik atak biriyim ama doktorumu her gördüğümde sakinleşiyorum sayesinde gebeliğim güzel geçiyor
mutlubalik serpilkara ben anka hastanesi prof dr Ayşe Güler e gidiyorum memnunum ama bossan hastanesi Esin Bilik ten de çok memnunlar
cansu_can35 kubbrraaa merhaba doğum ücreti hakkında bilginiz var mı ? ve hocadan hala memnun musunuz acaba ?
bilge1445 ctnrcyd merhaba. Ben de eda hanıma gidiyorum şimdi bir şikayetim de yok açıkçası. Ama doğumu çok merak ediyorum. Sizin normal miydi sezeryan mı?
ctnrcyd zehra_kn ben 2024te doğum yaptım o zaman 38bin ödemiştik şu an ne durumdadır bilmiyorum malesef
kocak2126 Liv de Merve Evrensele gidiyorum çok memnunum. Doğum paketi almıştım. Muayene sanırım 3-4 bin civarı.
semahayall serpilkara canım doktorum Özlem Borazan ı tavsiye ederim , kendi muayenehanesi var ibrahimlide , muayene ücreti güncel olarak 3.300 tl , kendisi çok ilgili , güleryüzlü ve kibar bir hanımefendi 🩷