36+4 haftalığım bi kaç gün önce suyumun geldiği şüphesiyle acile gittim doğumhaneye sevk ettiler nst çekildi sancı çıkmadı alttan muayene yapıldı açıklık su gelmesi gibi bir durum yok denildi ondan 1 gün sonra lavabodayken idrarımın kırmızımsı renkte geldiğini gördüm enfeksiyonum filan yok acaba muayene sırasında tetiklendi ve nişanım mı geldi acaba? Ve ben dün gece ishaldim ama sabah kalktığımda sanki kabızmışım gibi rahatsızlık veriyordu baskı vardı acaba bebek kanala mı girdi fikirlerinizi öğrenebilir miyim ilk hamileliğim bu arada