habibe66yks Dün akşam e bebek sitesinden aldigim kraft park besik 5 bin 800 aldığım şimdi bakıyorum hem tükenmiş hem besiklerin fiyatları 8bine yükselmiş inanmiyorum tam zamanında aldim sizler ne yaptınız 🤰🤭🫣🛍
Hicran94 habibe66yks bende bebek arabası bakmıştım dün fiyatı çok uygundu bugün eski fiyatına geri gelmiş
nazlisenabuyurman Altı sene evvel kızım için almıştım Kraft’ın duruyor Allah’tan taş gibi onu kullanacağım Allah yardım etsin size😁💜💜💜
Hicran94 Elisa0110 yok oraya hiç bakmadım ya bakarım ama siz bebek arabası bulabildinizmi içinize sinen
Hicran94 Havin49_ benim beğendiğim de kanzin okie dokieydi 19 bin kusurdu 14 bin ksuure düşmüştü dün gormustuj dedik bugün alalım eski fiyatına gelmiş çok üzdü 😃bende bir penye birde muslin battaniye aldım çok uyguna geldi
Havin49_ Hicran94 keşke alsaydınız günlük iki günlük indirimler var ama bekle şubat da e bebeğin kendi indirimi var bizim bebekler erken doğduğu için biz ne zaman eve geleceğini bilmediğimiz için almak istedik 9 dan da alağo düşmez ztn diye düşünüyorum