Kızlar ilk hamileliğim ve doktorum bebeğe giden damarlarda direnç tespit etti ilerleyen haftalarda tansiyon takibin önemli olacak dedi ama merak ettiğim daha önce yaşadıysanız kaçıncı haftadan sonra tansiyon başlıyor bebek kilo alımı düşüyor acaba beslenemediği için bilgisi olan var mı