bluemom24 Hafta kontrolümde bebeğim 2800 çıktı zayıf ilerleyen bir bebek başından beri, bundan sonra almaz bu civarda doğar dedi doktorum alır mı sizce 40. Haftaya kadar
Dgkfj5 bluemom24 benim kilo alımı durdu doktor almaz diyorsa almaz doğum yaptırır 41 beklemez benim öyle olcak
ylnydgd bluemom24 2940 çıktı benim de 37+2 de dün. Doğum 10 şubatta 3200-3300 falan olur dedi doktor. Neden almaz dediğini anlamadım
sudeli4 bluemom24 biraz bebeğe görece Değişiyor kimisi daha hızlı alırken kimisi daha yavaş kg alarak sonu tamamlıyor Benm ilk gebelikte 36 da 3500 dü 30. Haftada baş aşağı dönmüştü serklajımda vardı daha fazla dayanamadım doğurdum beklese dha çok alırdı dedi doktorum. Gebelik şekeri vs hiç yok kendimde az kg almıştım kardeşimin bebiş 40 da 2500 doğdu mesela
2bebekbiranne55 bluemom24 35 +1 de gitmiştim 2800 dü 35 +6 da gittim rahatsızlanmıştım 3200 çıktı 37 ile uyumlu dedi bi hafta olmasan bu kadar alması bana mantıklı gelmedi bilmiyorum ama ultrason da 300 gram aşşağı yukarı oynama olabilir dedi doktorum bende öyle iştahsızım ki aman kilo alsın diye yaptığım hiç bişey yok ilk oğlum da 3200 dü 2940 doğdu
bluemom24 Dgkfj5 son kontrolde 10 günde 400 gram almıştı neden dursun bi anda ben alacağını düşünüyorum ya 3ü bulsa yeterli 🥹
bluemom24 ylnydgd yanii bencede son 10 günde 400 gram aldı 35-37 arası, neden bi anda dursun ki hiç mi almayacak yani
ylnydgd bluemom24 benim de son 14 günde 600 gr almıştı. Bundan öncekilerde 14 günde 350-400 alıyordu son kontrolde artış da yükseldi. Kilo zaten sorun değil ama bence kafanıza hiç takmayın direnç vs gibi bi durum bugüne kadar yoksa alır. Biz ceviz badem yumurta devam edelim son düzlükteyiz sağlıkla kavuşalım inş 🙏
damlossss Bende 36+1 de gittim 2400 sınırda dedi 10 günde sadece 300 gram almıştı doktor beslenmeyle alakalı değil dedi ama bilmiyorum şimdi 36+5 oldum inşallah doğuma kadar biraz daha alır çok düşük bir kilo mu yani sizce
bluemom24 damlossss 10 günde 300 gram gayet iyi balım bize 400 fazla geldi şaşırdık benim 35te 2390dı 37de 2800 oldu seninkide alır daha almasa da çok önemli değil doğunca daha hızlı büyürler inşallah
damlossss bluemom24 inşallah canım moralim bozuk geziyorum valla bu hafta kontrol var güzel şeyler duyarım inşallah sağlıkla alalım kucağımıza
sudeli4 bluemom24 yok malesef daha önce erken doğumum olmuştu normal yolla bebeğimi kaybettiğim icin travma oldu yapamadım normali sezeryan oldum
nurellaaa__ bluemom24 kaşar peyniri bol bol ye bir haftada en az 200 gr aldırıyormus doktorum başka bir hastasına söylerken duydum sende dene bakalım bir kaybın yok nede olsa 😊
bluemom24 eed21 yaniii 2800 doğar demişti bana 1 ay önce 37de 2800 olunca iyi almış hocam 2800 doğar demiştiniz dedim, böyle doğar zaten almaz artık dedi anlamadım