Henüz çok erken ama ilk doğumum özelde sezeryan oldu ikinci doğum olacağı için herkes bana devlette yapmam gerektiğini zaten sezeryan hani daha iyi bakıyorlar falan diyenler var biraz aklımı bulandırdılar paran cebinde kalsın gibi konuşan çok oldu devlette doğum yapan var mı merak ediyorum