Normalde sata göre 10+4 dü hep bir gün ilerde çıkardı bu sefer 11+0 olarak çıktı Crl 42.2 çıkınca doktor 2li yapalım dedi. Ense kalınlığı 2.2mm çıktı internette bakıyorum bu hafta için üst sınıra çok yakınmış. Böyle olması kötü bir şey mi ? Bu arada burun kemiği var kalp atışı da 164 çıktı