Bebebebe Elemon benimde son 2 gösteriyo. Tık yok ama 🤷🏻♀️ Yarın kontrol var inşllah açılma vardır 🤦🏻♀️
Meryem43 Elemon tam 40 hafta oldum an itibariyle ama sancı yok 😔 sağlıkla gelsinler de bu gidişle 41 i bulurum gibi
Sareee Elemon benimde son 4 canım 1 cm açılma vardı gecen hafta bugün kontrol var bakalım inşallah bi ilerleme vardır🤦♀️😄
Elemon Nurcan166 yapacak bir şeyimiz yok canım bence herşey deniyoruz :) ama Allah biliyor ne zaman geleceklerini .
Elemon Bebebebe ben bugün kontrol oldum canım 1 cm sabit :) herşey yapıyorum ama Allah bilir ben zaman geleceğini napsak boş.