Lulu Haftadayım çarpıntım oldu bugün ilk kez, kafein de tüketmiyorum ama bilemedim kızlar korktum.Var mı böyle olan ?
Mommieess Lulu benimde var. 22 haftalığım bende. Çok rahatsız edici ama normal karşılanıyor gebelikte. Yine de kardiyolojiye gidin diyor doktorlar
Sedefff1 Lulu benim 5 haftada vardı çarpıntı cnm 😓 doktora gittim hamilelikte normal dedi şimdi ara ara oluo geçmş olsun hpmze 🙏🏻
Mektup Lulu 7+6 yım. Bende de çarpıntı var sürekli. Ve nefes almada zorluk yaşıyorum. Sanki aldığım nefes yetmiyor içime.
mrvgun Benim de 13-14. Haftalarda olmuştu şuan 20. Haftadayım artık olmuyor.. doktorum normal bir durum olduğunu söylemişti ama tabii sıklığını takip etmek lazım