esselvii benım ıkıncı gebelık ilk bebegım karnımda öldü onu video ile hedıye almıstım kutu da zıbın sasırmıstı 2.de de gece işten geldı oyun oynıcaz dedım elımıze kagıt kalem aldık vıdeo açtım bırbırımızın sevdıgı tatlı nedır dedım o benım ben onun yazıp kağıtları telefona gösterdik ben kağıda baba oluyorsun :) yazdım o da sorduğum sorunun cevaplarını yazdı shsjsjsksksl sonra 3 deyınce bırbırımıze cevırdık 😄 ıkıncı gebelıgım şuan onda da sabah gelmıstı uyuyordu test yaptım sılık çıktı bidaha yaptım oda aynı şok oldum ona gosterdım ya sie kandırma dedı 😄😄😄 bekledıgımız ve değerlendirdiğımız bi ay değildi kalp atısını duyana kadar ıkımızde hıc inanmadık ben hala bazen unutuyorum hamıle oldugumu 😄😄😁