Dery77 Kizlar bisey aormak istiyorum pikten sonra silik cimaya basladi 3 gun boyunca adetim 30 unda olcakti ama olmadim belim cok agriyo ama uyutmuyo birde lasiklarim cok agriyor sizce belirtiler olabilirmi bunlar test aliyimmi cikarmi
esselvii Dery77 bende 30unda olacaktım bu belirtilerden dolayı 3 4 önceden sabah ilk idrarla test yaptım silik çıkınca 30unda beta verdim 30.9 çıktı bence sizde yapın test umarım hamişsinizdir 🥹
Dery77 Su anda 2 testte negatif cikti ama belim agriyo birde kasiklarim cok agriyo sanki son aylardaymisim gibi bilemedim hic bukadar gecikmemistim