Kızlar 32+5 im. Son bir aydır idrarımı yaptıktan sonra yani idrarım yokken bir sıvı geliyor. Akıntı değil ama iç çamaşırı hatta pantolonumu ıslatacak kadar bir sıvı. Doktora gittiğimde söylemeyi unuttum. İdrar yolu enfeksiyonu yok ve doktor sıvının yeterli olduğunu söylemişti rutin muayenede. Bugün birkaç defa gelince sızıntı mı oluyor diye tedirgin oldum. Böyle bir olay yaşayan oldu mu ? Doktora gideyim mi normal mi anlamadıımm