hacerrrrr bence 4,5 yıldır çalışıyorum. Siz de yeni değilsiniz iş yerinizde. Yanlış anlaşılacak bir durum söz konusu değil. Şeffaf bir şekilde maddi olarak zorlandığınız ve kendinizi de iyi hissettiğiniz için bir ay daha çalışmak istediğinizi söyleyin. Eğer yok derlerse zaten zorlayacak değilsin. Gebelik doğum bunlar senetli şeyler değil ne zaman olacağı ne olacağı bazen kestirilemiyor. O yüzden sorun olmayacağını düşünüyorum