kusay1811 Hpr ya umutsuzlandırmak istemem kardeşim 2 ay bu markayla yaptı iki defa silik çizgi gördü ikisinde de adet oldu sanırım bu marka yalancı pozitif çıkarıyor inşallah hamilesinizdir
eda2401 Bende 2-3 defa yapmıştım silik çıkmıştı, kan verdiğimde daha 2 haftalık olduğunu öğrendim o yüzden silik çıkması önemli değil, ilk fırsatta kan verin, inşallah hamilesinizdir🥰
nevinbulyaman @Hpr canım bende freely ile yaptım seninkinden daha silikti iki gün sonra kan verdim 6.9 ile hamileliğimi öğrendim bence bi kan ver hayırlı olsun inşallah