adl_12 11+5 de verdiğim ikili tarama orta risk gelmişti FETAL yaptırdım sonuçlarımız geldi çok şükür bi problem yok cinsiyeti de kız dedi.. bikaç post açmıştım biçok anne haber ver demişti o yüzden bildirmek istedim kızlar 😔🌸
Papatya05_ adl_12 sağlıkla gelsin canım 💖💖💖 bu 2. Gebeliğim o yüzden direk sadece fetal dna yaptırmıştım detaylı bide Diğer testler hep saçma risk veriyor annenin hamileliği zorlanıyor gerek yok yani 💖💖 sağlıkla al kucağına
gebekelebek adl_12 çok şükür bende yaptırmıştım ikili test düşük risk çıktı ama doktor risk olabilir dedi geçen hafta fetal yaptırdım sonucunu bekliyorum inşallah benimde temiz güzel çıkar
adl_12 Papatya05_ Benim de 3. Gebeliğim mahvoldum 10 günde, Allah razı olsun sizler de sağlıcakla kavuşun inşallah
Papatya05_ adl_12 ay ben ilk gebeliğimde yaşadım bunu 2020 yılında mahvoldum düşün Bunda direk fetal dna yaptırdım
gebekelebek adl_12 normal ultrasonda bir sorun yoktu kan tahlilde sonuçlarımda düşük risk yazıyordu risk olabilir ben olsam fetal yaptırrım dedi kafamızı karıştırdı yaptırdık mecbur