minnak44 Kızlar 7+4 olduk iki gündür kafamı kaldıramıyorum ilk gebeliğimde tansiyon düşüklüğü hiç olmadı. İlk defa oluyor şuan tansiyonum çok düşüyor sizde de oluyor mu ne yapıyorsunuz?
sln_yc minnak44 bende 9 haftalıgım 6. Haftadan itibaren halsizlik, ve tansiyon düşüklüğü yaşıyorum vücudum sürekli yatağa düşüyor… sırf midem huzursuz oldugu için acıktıgımda kalkıyorum yerimden kusma mide bulantım yok ama ne yesemde midem çalkalanıyor
Es07 Tansiyon düşüklüğü çok normal canım Tuzlu bir şeyler ye uzan Yüksek tansiyon sorun Düşük tansiyonun ilacı yok Benimde düşüyordu