Canlar ben 3gün önce sancıdan dolayı acile gittim 3cm açıklık vardı ama yalancı sancı olduğu için evegeldim dün de az az sancım vardı ve nişanım geldi acile gittim hala 3cm açıklık var bugünde sancı yok yürüyorum egzersiz yapıyorum kızım gelmiyor acaba ne zmn doğururum çok merak ediyorum tecrübelerinizi yazarmısınız beklemek bu kadar zor olmamıştı 😬hayır yani evden de çıkamıyorum yollarda doğururum diye