Papatya05_ Mehmetasaf55 tansiyon takibi yapın yinede 35den sonra zorlanmalar başlıyor yarın 37 oluyorum gebelik şekeri 30. Haftamda çıktı çok şükür öyle ilaçlık insülinlik değil am diyet mecburi istediklerimi yiyememem çok zorluyor beni doğum 39. Haftada içerisinde olacak allahın izniyle sağlıkla gelsin artık 2 hafta da geçse gerisi kolay artık kek kurabiye pasta falan yemek istiyor canım
eylusko Mehmetasaf55 hemenn Bi tansiyonunu ölç, fazla su tüket, ayaklarını yukarı kaldır, idrar tahlili ver . Bu kadar sismesi pek normal değil canim
Ceku256 Mehmetasaf55 of ben de çok zorlanmıştım bu şişlikk yüzünden 20. Haftadan itibaren sürekli ayaklarım şişiyordu. Doğum için gün sayıyordum Allah yardımcın olsun tansiyon takibi çok önemli. Benim tansiyon hiç oynamadı o yüzden normal demişti doktorum.
Es07 Kontrolünde doktoruna bahset Bol su tüket Aşağıya sarkıtma, uzat ayaklarını Ben 36 dünden beri hafif ödem var Aylardır yoktu, sona doğru olacak gibi
Mehmetasaf55 ezgi3452 evet hatta ilaç kullanıyorum 20. Haftadan beri ama tansiyonum normal ilaçlar düzende tutuyor
Mehmetasaf55 Papatya05_ tansiyon ilacı kullanıyorum günde 3 tane olacak şekilde düzende şuan ama böyle şişince korktum açıkcası
Mehmetasaf55 eylusko tansiyon ilacı kullanıyorum düzende tutmaya çalışıyorum ama çevrem normal olduğunu son aylarda böyle olacağını söylüyorlar bende çok normal bulmadım
Mehmetasaf55 Papatya05_ doktoruma yazdım böyle önemli denilince doktorumda hemen hastaneye çağırdı protein kaçağına bakıldı şükür negatif çıktı varis çorabı giymemi önerdi şuan daha iyi baya indi ödemim doğumum zaten planlı 17 gün kaldı hayırlısıyla o günü bekliyorum
Papatya05_ Mehmetasaf55 hadi bakalım canım sağlıkla gelsin Bende 37+2 deyim daha gün almadım sezaryen için onu halledeceğim haftaya sizde bizde bütün anneler sağlıkla afiyetle kavuşalım
Mehmetasaf55 Ceku256 20. Haftadan beri zaten tansiyon ilaçlarımı asla aksatmıyorum tansiyon takibi mecbur yapıyorum hayırlısıyla bir doğursaydık çok zorlayıcı bir süreç oldu ilk hamileliğimi mumla arattı bana
Papatya05_ Mehmetasaf55 bu arada canım üzülme benim ilk hamileliğimde hiç bi sorun olmamıştı Herşey normaldi 2 tane kürtaj oldum aralarda Gebeliğim 37+2 deyim mesela 30. Hafta itibariyle şekerim hep sınırda diyet yapıyorum insanlar nelerle uğraşıyor ne yapalım allahım beterinden korusun o yüzden sıkmayın canınızı kendime hep onu diyorum sadece şeker diyet yapıyorsun bunun içinde millet seklaj oluyor tansiyon oluyor kolestaz oluyor ne bileyim yarım rahimli oluyor bunlar asla eksiklik değil sadece kendime şöyle dedim elhamdülillah de 💖 bunda da bişey yok yani 💖sizde üzmeyin kendinizi sayılı zaman çabuk geçer