Papatya05_ Esra hanım için soruyosan, Esra Hanımla kadın hastalıkları sebebiyle görüşmüş ve işlem yaptırmıştım ama olmamış bir şey için sakinleştirmek yerine beni ölesiye korkutmuştu. Uyutularak yapılması gereken işlemi de canlı canlı yapmıştı. Ama süreci ben o zamanlar bilmiyordum. Kesin kanser olduğunu ve ilerlediğini söyledi bana işlem esnasında ama sonuclar temiz çıktı ve sonucları bana söylerken “ maalesef beklediğim gibi çıkmadı kanser değil” dediği anda doktorlara aşırı saygılı olan ben hayatımda ilk ve son kez bir doktora bağırmıştım