Hatnbnr Doğum yapıp tecrübe kazananlar yorum yapabilir mi hangisi daha mantıklı rahatsız olduğunuz durumlar olarak değerlendirirseniz
yeliz1923 Hatnbnr Ben normal doğum yaptım 2 defa rahattı ama sezaryeni de rahat geçirenler var tabiki