Sevim010 canım benim son adet tarihim 15 ocak. Tahmini olarak hamile kaldığım gece 26 ocak. 31 ocak da kan testi yaptırmıştım hiç bişey çıkmadı. Daha sonra 12 şubat salı günü evde idrar testi yaptım iki çizgi çıktı gittim kan testi yaptırdım 400 çıktı değerim iki gün sonra perşembe günü 700 çıktı keseyi görür gibiydi o gün de ama net konuşmadı yine iki gün sonra cumartesi günü de 2600 çıktı değerim ve kesem görüldü. Adetime daha 10 gün vardı.