GozdeKB Merhaba anneler biz bugün 🫛olduk 6+0 haftaya girdik 😊 sizler ne durumdasınız haftası aynı olanlar belirtileriniz neler? sağlıcakla kucağımıza alalım inşallah 🥰
annekiz6141 GozdeKB Nar olduk bugun 18+0 🥰🥰🥰 bende şuanlık sıkıntı yok ama sadece sağ da ya da solda uzun süre yattıgımde kemiklerim acıyor kendımı sırt üstü buluyorum 🥺🥺🥺
GozdeKB tugbaustuntas maşallah Rabbim bizede göstersin o haftaları 🤲🏻 sağlıcakla kucağınıza alın inşallah 💕
55esra01 tugbaustuntas günlerimiz aynı bende 37+1 deyim. Son zamanlar Rabbim hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin.
tugbaustuntas GozdeKB inşallah canım hepimiz sağlıkla büyütelim sağlıkla kucaklarımıza alalım inşallah ilk zamanlarınızın tadını çıkarınnn buralar çok zorr🥹
GozdeKB tugbaustuntas çok şükür bir kızım var 2 senedir 2 kaybım oldu rabbim den tek istediğim sağlıcakla kucağıma almak Zor ama dünyalara bedel Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın isteyen herkese versin 🤲🏻
GozdeKB annekiz6141 maşallah 🥰 magnezyum kalsiyum takviyesi kullanmıyor musunuz o ağrılar kramplara iyi geliyor
atesvesu annekiz6141 kulaklarım acıyor ağrıyor uzun süre tek tarafıma yatarsam bacaklarim ağrıyor benim de 🤷
ntgctsn GozdeKB 14. Haftada gittiğimde kız gibi demişti bu hafta tekrar gittiğimde netleşmiş olur diye düşünüyorum 🙏
annekiz6141 GozdeKB Doktor’um yazmıştı o ara da gecmıstı bende bıraktım 😄 hatta bana sende çok erken baslamıs vs demişti sinir olmustum jdjdjd almam gerek ama 🥺 bıde hap yutmakta çok sıkıntı çekiyorum umarım suya koyulan bısey vardır 😄