kedimekim 2li için kan almışlardı ham şekli 6.29 çıkmış. Bu değer nasıl tek başına bir şey ifade eder mi sizinkiler nasıldı ?
kvsronlerr kedimekim e nabızda ki kan değerleri bir şey ifade etmez o değerlere göre bir istatistik çıkıyor ona bakılması lazım onu da sadece doktorun görür