Benim ikili tarama son adet tarihime göre 11+2 de doktorum yönlendirmesiyle yapıldı fakat taramayı yapan doktor küçükse değerlendirme yapamayız demişti ultrasonda 12 haftayla uyumlu çıkınca ölçümlerimi yaptı değerler normal çıktı fakat kan da değerler yüksek riskli çıktı şunu merak ediyorum normal haftayla ultrason haftasının farklı olmasından dolayı kanda yüksek çıkmış olma ihtimali var mı çünkü tarama kağıdında ultrason haftası baz alınmıştı. Yaşayan var mı bu durumu