FtMs Valla ben de sonradan öğrendim erkekler öne doğru sivri olurmuş kızlar da yanlara doğru yayvan. Benim oğlum olcak beni de gören direk erkek heralde diyor bende evet diyorum cnkü baya bi sivri ve öne doğru. Genele vurursak bu ne kadar doğru bilemiyorum yani.