Kız kardeşim orda doğum yaptı çok memnun kaldı ben doğumum başlayınca oraya gittim bana resmen insan değilmişim gibi davrandılar paran mi bitti de buraya geldin hayırdır dedi acilde bir kadın vardı 3-4 gün önce bir sorun vardı önce marsaya gittim kafama yatmadi şehir hastanesine gittim muayene eden doktora marsadan geldiğimi bebeğin kalp atışını alamadıklarını ama oraya güvenmediğimi söylüyorum salak salak sebeeeppp diye cevap veriyor