yasemincel65 Yademm ben en hassas programda yıkadım hafif bir çekme oldu gibi ama bilemedşm de zaten hep küçük kıyafetler. Dışarıda kurutamadım. Bir de hafif nemli iken çıkardım makineden koltuğa serdim kurudu öyle fazla bekletmedim makinede
saziment Yademm ben her zaman kurutma makinası kullanıyorum bütün kıyafetlere program doğru ayarlandıktan sonra sorun olmaz bence bacım hem kıyafetteki tekstil tozunu da alıyor bence çok iyi olur bende bebeğimin kıyafetlerini makina da kurutacağım