erva2022 Arkadaşlar sekizinci haftadayim ağrım yok ama akşam kanamam oldu şimdi de biraz geldi bu durumu yaşayan var mı aranizda
damla6565 Gebelikte kanama hemen hemen herkesin başına gelebilir ama normalde sayılmaz doktora gitmelisin