Zehra4914 Sevim1902 hafif çizgi de olsa var kabul ediliyor çok emin olmadıysan nöbetçi eczaneden tekrar bir kaç test al ve dene 😊
Sevim1902 Zulfiye06 awox yalancı pozitif görenler oldu birkaç gündür ben de korkuyorum adet gecikmesi de var . Kan vercem inşallah vardır🤲
Sevim1902 Busranur_mnts aynı gibi çok soluk bir pembe gecikmem de var .internetten aldım bu testi güvendiğim için farklı marka almadım
beyzaygun Sevim1902 Ben awox ve pradictore çok güveniyorum hepte hamileliğimi onlarla öğrendim dört kere 😂 yani hamilesinizzz
Sevim1902 Deletedmom_878 geç yumurtlama oldu benim gecikme olmasına rağmen çok hafif soluk🤲inşallah yalancı pozitif degildir
rumusella Sevim1902 böyle regl geciktikten sonra silik çıkıyorsa geç döllendiğine mi işaret. Benimde regle iki gün kala yaptığımda çıkmamıştı. 2 gün geciktikten sonra yaptım silik çizgiyle öğrenmiştim.
sdee0 Sevim1902 peki nasıl anladınız ben de 3 günlük bir geçikme yaşıyorum ama kan idrar testleri hep negatif normalde geçikmem olmazdı belirtiler de var idrar testlerini çok erken yaptım kan testini de dün yaptım 1.20 çıktı
Sevim1902 Deletedmom_878 16 17 ocak yumrtlamaydı 19 ocakta tekrar pik oldu .hangisi yumurtlama bilmiyorum😅
Sevim1902 prensesinannesii1 16 17 ocak pik 18 silikleşti 19 ocak tekrar pik gördüm .hangisini saycaz acaba