
Kızlar ömrünüz boyunca sadece 1 tane makyaj malzemesi seçip onu kullanacaksınız 🫢 Diğerlerinden vazgeçeceksiniz. “ ……. olsa bana yeter ” dediğiniz ve seçtiğiniz o makyaj malzemesi nedir ? Merak ettim ✍🏻💃🏻
Mesela ben çok fazla makyaj yapan birisi değilim ama yaparım da yani severim yüzüme renk katmayı parlamayı 🤣 Ben maskarayı seçiyorum. Yanaklarımı sıkarak hafif kızartsam dudaklarıma da biber falan sürsem öyle hallederim 😁😁 O yüzden ben maskara diyorum. Ömür boyu sadece bunu kullanayım bana yeter 🤩 Peki ya siz ?