fatmaa51 afy2026 100 Mg coraspin 4000 lik iğne kullanıyorum canım niye bir anda öyle yükseltmiş yanlışlık olabilir belki tekrardab sor doktoruna
afy2026 Papatya05_ doktorum 19. Haftada 100 den 300 çıkardı ama bilgi vermedi eve gelince fark ettim normal mi acaba
dlkkrms Papatya05_ bende ecopirin 100 kullanıyorum iğnemde var 35. Haftada doktor bırakıcağımısı söyledi neden acaba
Papatya05_ afy2026 bilemiyorum canım arayıp sorun özelse eğer karıştırmışta olabilir size bilgi vermeden bence kullanmayın öğrenip öyle başlayın biran önce
Papatya05_ dlkkrms iğnem yok ama hap kullanıyordum genelde sadece hap kullananlar 34. Haftada 35. Yada en geç 36. Haftada bırakmış o tarihlerden sonra artık gerek yok sanırım bide ameliyat olursa falan bilemiyorum 35. Haftada bıraktık bizde
revsnnnn dlkkrms çünkü kan çok sulu olduğu için gerekli bi sezeryan doğumda kesik atacağı için riskli oluyor kanı durdurmak zor olur ondan ötürü önceden bırakılıyor benim ilk gebeliğimde 36 haftada bıraktık
afy2026 Çalıştığım için gidemedim doktora telefonla ulaşamadım devlet olduğu için. Yarım kullanıyorum 2 gündür ne olur ne olmaz diye