s123e öyle alın o zaman. Benim doğum Nisan’da olacak birde Antalya da yaşıyoruz. Yani şurda 40 ı çıktığında bebek zaten hiç giymesede olur 😀 Bende yeni doğan 5 takım aldım ilk zamanlar çok kirleniyor demişlerdi. Yetmesse gider alırım diye düşündüm. 0-3 de 5 vardır. Tulum takım karışık. Sonrasını kısa kol 3 ay hep tulum tarzı aldım. Akşamlar serin olur diye tulum aldım. Doğacağı ayda önemli tabi