Ben sabah 5 den akşam 6 ya kadar çektim sancıyı evde sonra doktora gittim açılman yok dedi 2 sn dedi gönderdi akşam 9 oldu sancılar şiddetlendi sonra yatış verildi sonrasında biraz daha beklendi haberim yoktu suni sancı verilmiş sonrasında zaten hemen doğum gerçekleşti Allahım sizede kolaylık versin bir avazda doğum yapın ama normal doğum süreci daha iyi olur öyle