Kızlar geçen haftalarda 1-2 kere sol kasık üstüne hatta böbreğime doğru sancı oldu dr a gittiğimde bebek aşağı pozisyon almış yani dönmüştü.Dün gece uyurken soldaki her hareketinde yine ağrılar oldu acaba bu kez de başı tekrar yukarı mı çıktı ya yaşayan var mı?Yani harekrt edip ağrı yaratan kısmı bebeğin baş tarafı ondan eminim