ikbalnur Ben aralık ayında gebelik zehirlenmesi yaşadım 29 haftalıktım acilden giriş yaptım doktor çok ilgiliydi hemen kan idrar testi istediler sonra sonuçlara göre yatış yaptılar 3 gün yattım doktorlar hemşireler çok iyiydiler ilgiliydiler , poliklinik bölümünde gidip memnun kaldığım nagihan sarı , mehmet çopuroğlu , ilknur çöl madendağ var.